Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi

masa pelepasan:2024-05-23 11:54:54 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:196

Petua teras:Boston Selatan,The fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improvin

The fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Boston SelatanAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian, yang dapat mengelakkan bahaya menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan. The front of the fixed boarding bridge adjustment plate base is designed to be open, making it convenient and fast to clean debris.

Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas penyelamatan minggu jambatan kenderaan.

Al JumumProduk jambatan hidraulik bergerak yang dihasilkan oleh Jinan Taisheng menggunakan kuasa hidraulik manual,Boston SelatanJembatan penerbangan hidraulik bergerak, tanpa perlukan bekalan kuasa luaran. Hanya satu orang yang boleh operasikannya untuk mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang, menyimpan masa dan sumber manusia. Ia boleh mengurangi jumlah besar tenaga kerja untuk perusahaan, menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat kelajuan sirkulasi barang, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift. Dan ia boleh disesuaikan mengikut model kenderaan yang berbeza dan perubahan tinggi kenderaan semasa proses muatan. Lebih luas digunakan dalam pengangkutan dan persiapan kilang kimia besar, pengangkutan barang di pusat distribusi logistik, pemuatan dan lepaskan bekas di pelabuhan dan pelabuhan, dan penggunaan muatan hidraulik bimbit dan lepaskan jembatan dalam pelbagai logistik atau perusahaan industri dan tambang. Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Kedua, pemilihan stesen pam hidraulik dan silinder minyak untuk jambatan naik hidraulik tetap juga penting. Peralatan ini adalah komponen pusat peralatan luaran dan tidak dapat diabaikan. Ini tidak hanya menentukan penggunaan jangka panjang jambatan naik hidraulik tetap, tetapi juga ketidakmampuan untuk menyokong keseluruhan proses operasi!


Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi



Akhir: Jembatan naik: Oleh itu, forklift dan trak tersedia di atas kapal untuk memuatkan dan memuatkan mudah. Akhir pertama dan terakhir jambatan naik: jambatan di akhir kenderaan yang mendaki ke atas, iaitu, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

Harga yang boleh diterimaJambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Ia adalah tinggi dan memakan masa, jadi biaya adalah secara alami lebih tinggi jadi harga penyesuaian tidak-piawai adalah secara alami lebih tinggi daripada jambatan boarding konvensional. Mari kita lihat aspek apa yang kita perlu tahu sebelum menyesuaikan jambatan boarding.

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!


Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi



Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan, memuatkan dan memuatkan mengikut muatan bernilai, dan jangan terlalu berat. Jika berat berlebihan berlaku, ia akan membuat sistem hidraulik berjuang semasa proses angkat, dan bahkan menyebabkan deformasi tubuh silinder hidraulik, yang menyebabkan ruang dan lekasan minyak keluar. Ini memerlukan mencari pembuat profesional untuk penyelamatan, seperti Mesin Shanghai Niuli. Jika deformasi adalah berat, satu- satunya pilihan adalah untuk menggantikannya dengan satu yang baru.

PengurusanKaedah akustik vibrasi: Instrumen akustik vibrasi mengesan getaran dan bunyi sistem hidraulik, dan mengesan pakaian (jenis asas kegagalan komponen) dan status teknik komponen hidraulik menurut undang-undang akustik vibrasi. Berdasarkan ini, mengesan penyebab, lokasi, darjah, sifat, dan trenden pembangunan kegagalan. Sekarang, dengan pembangunan cepat industri logistik, permintaan peralatan logistik semakin lemah, dan peningkatan tambahan seperti jembatan naik hidraulik tetap dan saluran naik tetap, telah dibuat. Beberapa penghasil telah mencapai eksport ke negara asing!

Mekanisme dan jambatan naik sangat selesa untuk bergerak; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Sebab lokasi penggunaan berbeza, apabila menyesuaikan, perlu memperhatikan jambatan papan yang boleh memenuhi parameter yang digunakan dalam lokasi ini. Biasanya parameter terperinci seperti persekitaran kerja, saiz bangku kerja, kapasitas muatan, tujuan, persekitaran kerja, tinggi angkat, dll. perlu dianggap.

Boston SelatanPenggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

Konfigurasi blok brek (untuk menghalang trak bergerak semasa memuatkan dan memuatkan). Maintenance skills for hydraulic boarding bridge components: Timely check whether each component is loose or damaged.

Afterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat kualiti peralatan sendiri, kualiti yang baik biasanya digunakan selama lebih dari tahun, sementara kehidupan perkhidmatan jambatan naik bimbit adalah kira-kira tahun dan kualiti tidak terlalu baik. jambatan naik tetap mungkin mempunyai masalah dalam tahun, dan jambatan naik bimbit mungkin mempunyai masalah dalam tahun. Periksa tindakan penyelenggaran, periksa status penyelenggaran secara peribadi, dan melakukan penyelenggaran untuk memastikan kualiti dan keselamatan jangka panjang dan kestabilan jambatan naik hidraulik, jika tidak penggunaan jangka pendek masih tidak dapat dihindari; Jarak panjang menyerang semua jenis kilang jembatan naik berharga tinggi di seluruh negara,Boston SelatanJembatan naik hidraulik bergerak, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami, walaupun ada orang istimewa untuk menjaganya. Jika ada orang yang ditugaskan untuk pengurusan bersatu, masalah umum akan dikenalpasti dengan segera dan dilaporkan. Peraturan tepat untuk pegawai penyelenggaran profesional untuk penyelenggaran di lokasi juga merupakan tindakan penyelesaian. The hydraulic boarding bridge must undergo regular inspection and maintenance, such as whether the welding points are firm, loose, the circuit is aging, whether replacement is necessary, and whether each contact needs to be filled with sufficient oil. Hidup di era sekarang,Boston SelatanJembatan naik hidraulik bergerak, terdapat perubahan yang menakjubkan dalam kemajuan teknologi dan kehidupan. Tenderasi pembangunan cepat pembangunan sosial membuat kehidupan semakin gembira, tetapi juga ada masa kejam. Jadi, bagaimana orang dalam industri logistik boleh bekerja tanpa terlalu letih? Jembatan penerbangan bergerak yang dicapai akan membantu anda melepaskan masalah anda.


Hak cipta dan notis:
1. Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Boston SelatanJembatan boarding tetap sederhanaTeknologi visualisasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Wakisomengesyorkanberita
WakisoBerita terkini